Termeni și condiții generale

  1. Călătorul trebuie să respecte condițiile generale de transport, parte integrantă a contractului de transport, condițiile afișate la sediul agențiilor vânzătoare, pe pagina web: www.elitur-trans.ro și care pot fi obținute gratuit, la eliberarea biletului de călătorie
  2.  Rezervarea locului sau obținerea biletului de călătorie confirmă însușirea de către titular a condițiilor generale de transport.
  3. Călătorul trebuie să-și comande din timp locul prin rezervarea acestuia, plătind biletul de calatorie . Călătorul trebuie să indice un număr de telefon sau o adresă de mail la care poate fi contactat. Locul poate fi prerezervat doar in agentiile Elitur Trans sau telefonic si trebuie achitat de călător până cel mai târziu cu 72 ore înainte de data și ora de plecare a cursei, în cadrul programului de lucru al agenției vânzătoare.
  4. Neachitarea biletului de calatorie în termenul menționat dă dreptul agenției vânzătoare să anuleze rezervarea. Pentru produsul de întors, călătorul trebuie să confirme dată întoarcerii în țară de destinație cu cel puțin 10 zile înainte de dată plecării, chiar și pentru un bilet cu dată fixă de întoarcere. Locurile se atribuie în ordinea solicitărilor de confirmare și în limita locurilor disponibile.Biletul de calatorie poate fi achizitionat si de pe pagina web: www.elitur-trans.ro, selectand ruta si data de calatorie dorita. Dupa ce parcurgeti toti pasii de selectare bilet si completati datele solicitate veti fi transferat automat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.  Plațile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D secure” elaborat de organizatiile care asigură tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legată de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plați, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. Dupa ce plata este procesata, documentele de calatorie sunt trimise pe adresa de email introdusa in rezervare. Te rugam sa verifici si folderul SPAM.
  5. Călătorul are obligația să se prezinte la locul plecării cu cel puțin 30 de minute înaintea orei prevăzute în mersul orar. Intarzierea calatorului nu va influenta orarul deja stabilit. In cazul neprezentarii calatorului la imbarcare, locul sau va trece in gestiunea personala a transportatorului.
  6. Transportatorul va depune eforturi pentru a transporta calatorii si bagajele in timp util. Orele indicate in biletul de calatorie, tichete de rezervare, pliante sau alte materiale promotionale nu sunt garantate si nu fac parte din contractul de transport. Orele pot suferi modificari fara preaviz.
  7. Călătorul este acceptat la transport numai dacă este în posesia unui bilet de călătorie corespunzător, pentru care a achitat costul acestuia.
  8. Biletul de călătorie este nominal, nu este transmisibil și trebuie să fie prezentat personalului de serviciu al societății sau organelor de control.
  9. Biletul de călătorie este valabil pentru data de calatorie inscrisa la dată emiterii, iar biletul de dus-întors are o valabilitate de 3 luni de la data plecării (excepție o indicație precisă).
  10. Biletul deteriorat, fără exemplarul care atestă dreptul de a efectua călătoria, cu date incomplete, eronate, modificat sau cu dată expirată nu este valabil, iar titularul va fi exclus de la transport. Calatorul are obligatia sa verifice biletul la momentul cumpararii sau returnarii dupa efectuarea controlui, in caz contrar firma nu isi asuma responsabilitatea.
  11. Tariful biletelor de calatorie nu include asigurarea medicala, iar informatiile privid tarifele, ofertele, reducerile si facilitatile acordate de transportator se pot obtine in oricare din agentiile societatii, de pe pagina web: www.elitur-trans.ro sau de la agentiile partenere ELITUR TRANS.
  12. Prețul biletului este cel stabilit de tariful în vigoare la data eliberării și poate fi achiziționat, după caz, în punctele de vanzare Elitur Trans in euro sau în lei, sau prin platforma de vanzare ONLINE in moneda euro. Cursul de schimb valutar va fi cel publicat de Banca Nationala a Romaniei la data efectuarii platii, la care se adaugă un comision de risc valutar de 2%.
  13. Pagina www.elitur-trans.ro este detinuta si administrata de Elitur Trans Srl . Elitur Trans Srl nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile din pagina web si informatiile primite in agentie. Intotdeauna vor avea prioritate informatiile primite in agentie.
  14. În prețul biletului este inclus bagaj de mână max. 10kg și bagaj de cala max. 50kg, sub forma genti sau trolere. Bagajele suplimentare sau cele voluminoase se acceptă la transport numai în limita spațiului disponibil și plății unei taxe suplimentare, în funcție de țară de destinație, care se înscrie în biletul de călătorie. Pentru bagajele care se transportă în cala autocarului, conducătorul auto va emite un tichet care atestă preluarea acestuia la transport.
  15. Sunt interzise în transport: animale, obiecte care pot produce vătămarea pasagerilor, materiale inflamabile, explozivi, materii radioactive, otrăvitoare, rău mirositoare, arme de foc sau obiecte ascuțite, stupefiante, droguri și altele care sunt interzise de autoritățile vamale ale fiecărei țări de destinație sau tranzitate. În cazul în care bagajele unuia sau mai multor călători conțin lucruri pentru a căror vămuire este necesară reținerea autocarului mai mult de o oră, bagajele vor fi coborâte din autocar împreună cu deținătorii acestora, restul călătorilor continuându-și traseul conform graficului de călătorie.
  16. Pentru bagajele care conțin lucruri personale sau obiecte a căror valoare depășește 200 euro, călătorul este obligat ca la îmbarcare să le declare, sub forma unei declarații scrise care se predă conducătorului auto.
  17. Deteriorarea sau dispariția unui bagaj va fi consemnată imediat după coborârea din autocar, în biletul de călătorie, de către conducătorul auto. Sesizarea se va face la sediul societății de transport și va fi însoțită de biletul de călătorie și tichetul de bagaj.
  18. În cazul dispariției unui bagaj pentru care a fost depusă declarație la sediul transportatorului, i se va restitui călătorului valoarea de 50 euro/bagaj.
  19. În autocar, în punctele de trecere a frontierei sau în stațiile de oprire călătorul trebuie să respecte indicațiile personalului societății și trebuie să aibă un comportament care să nu afecteze pe ceilalți călători și nici desfășurarea în condiții normale a transportului. In cazul opririlor regulate de pe traseu, calatorii sunt obligati sa se intoarca la autocar in timpul anuntat inainte de oprire. In caz contrar, autocarul va pleca din statie fara calatorii care nu s-au prezentat, Elitur Trans neasumandu-si nicio responsabilitate pentru consecintele acestui fapt.
  20. Călătorul este obligat să se conformeze legilor țărilor prin care călătorește. Este responsabilitatea calatorului sa se asigure ca detine toate documentele de calatorie necesare intrarii, tranzitarii sau stationarii pe teritoriul unei tari straine cum ar fi pasaport, vize, adeverinta medicala etc. Daca pe parcursul calatoriei, pasagerului i se refuza dreptul de a intra sau a tranzita o tara pentru ca nu este in posesia documentelor corecte de calatorie, toate consecintele, inclusiv toate daunele suferite de Elitur Trans, cad in responsabilitatea si vor fi suportate de catre calator, fara ca aceasta sa poata beneficia de vreo returnare integrala sau partiala a contravalorii biletului de calatorie.  Daca calatorii sunt retinuti si debarcati la frontiera pentru orice motiv determinat de formalitatile de trecere a frontierei, si timpul de rezolvare al problemelor depaseste 30 minute, autocarul isi va continua calatoria dupa trecerea celor 30 minute. In cazul in care calatorii sunt retinuti de catre autoritati, transportatorul nu este responsabil pentru bagajele acestora, abandonate in mijlocul de transport. In cazul in care calatorii detin documente de calatorie falsificate, caz in care poate fi pasibil de amenzi transportatorul, reprezentantii societatii, sau personalul angajat al acesteia, Elitur Trans isi rezerva dreptul de a recupera de la persoana vinovata, suma aferenta amenzii si toate daunele cauzate.
  21. Copiii sub 14 ani trebuie sa calatoreasca insotiti de un adult. Copii sunt acceptati la bordul autocarelor numai supravegheati de catre adulti sau in cazul in care detin un act notarial care dovedeste acceptul parintelui sau tutorelui pentru efectuarea calatoriei si numai daca tara de destinatie si/sau tara tranzitata in timpul calatoriei permit acest lucru.
  22. Transportatorul are dreptul de a refuza preluarea la transport a călătorului sau să îi întrerupă călătoria, fără a-i returna prețul biletului, în cazul în care constată că acesta este în stare de ebrietate sau într-o stare care indică prezența unei boli contagioase, are un comportament necorespunzător față de ceilalți călători, reprezentanții societății, ai autorităților sau încalcă flagrant condițiile contractului de transport.
  23. In conformitate cu dispozitiile Regulamentului European 181/2011 transportatorul declara ca autocarele de transport folosite in desfasurarea activitatii sale nu sunt proiectate astfel incat sa asigure transportarea in deplina siguranta a persoanelor cu handicap si persoanelor cu mobilitate scazuta.
  24. În cazul întreruperii transportului din vina călătorului, biletul își pierde valabilitatea, iar prețul acestuia nu se returnează.
  25. Transportatorul își declină orice răspundere pentru întreruperea cursei sau pentru întârzieri datorate condițiilor atmosferice, traficului rutier sau timpilor de așteptare în punctele de trecere de frontieră. Orele indicate pe biletele de călătorie, tichete de rezervare, pliante sau alte materiale promoţionale nu sunt garantate şi nu fac parte din contractul de transport. Orarele pot suferi modificări fără preaviz.
  26. In cazul curselor pe distante lungi, EITUR TRANS poate opera transfer pe unele segmente, debarcand pasagerii pe traseu, intr-un hub de transfer, si imbarcandu-i in alta masina, destinatia ramanand aceeasi.
  27. Călătorul poate renunța la călătorie parțial sau total. Renunțarea la călătorie trebuie însoțită de o cerere de returnare care se depune la agenția vânzătoare, pe pagina web: www.elitur-trans.ro, sectiunea “Rambursari” sau direct la adresa de mail: deconturi@elitur-trans.ro și la care trebuie să se anexeze biletul de călătorie pentru care se renunță la transport. Cererile de returnare se solutioneaza intr-un termen de 45 de zile de la data solicitarii.
  28. Pentru cererile justificate, emitentul va restitui titularului in baza documentului de identitate contravaloarea biletului de călătorie, mai puțin în următoarele cazuri:
    • a. Dacă renunțarea la călătorie este anunțată cu cel puțin 3 zile înainte de dată plecării, se va reține 20% din contravaloarea biletului de călătorie;
    • b. Dacă renunțarea la călătorie are loc cu mai puțin de 3 zile înainte de dată plecării, se va reține 50% din contravaloarea biletului de călătorie;
    • c. Dacă renunțarea la călătorie are loc cu mai putin de 24 ore înainte de plecarea în cursa, sau dupa plecarea se va reține contravaloarea biletului;
    • d. Dacă pasagerul a cumpărat un bilet dus-întors, dar călătoria de întoarcere nu a fost efectuată, se va calcula contravaloarea calatoriei de intoarcere , scazand din suma achitata pretul pentru cursa de dus si se va retine 50% din suma rezultata.
  29. In cazul in care doriti modificarea unui serviciu rezervat sau achizitionat, este responsabilitatea dvs. de a informa ELITUR TRANS in scris, pe adresa de email rezervari@elitur-trans.ro sau la telefon (+40) 752 299 200, despre intentiile dvs., urmand ca solicitarea sa fie solutionata fie de catre ELITUR TRANS, in masura in care sunt locuri disponibile pentru data si ruta pe care o doriti. O rezervare poate avea maxim 2 modificari , care sunt taxate cu:
    • a. 50 euro daca modificarea este solicitata cu mai putin de 24h inainte de data cursei planificate;
    • b. 20 euro daca modificarea este solicitata cu mai mult de 24h inainte de data cursei planificate.
    • c. Un bilet modificat nu se mai restituie, indifferent de motivele invocate.
  30. Biletele cu tarif promotional nu beneficiaza de discount sau reduceri suplimentare si nu se restituie.Calatorul nu poate primi mai mult de 100% din valoarea biletului sau a tronsonului calatoriei nerealizate, indiferent de motivele invocate.
  31. Fumatul, consumul bauturilor alcoolice sau al substantelor halucinogene si stupefiante sunt strict interzize in autocar.
  32. Eventualele reclamații ale călătorilor privind desfășurarea transportului, sub toate aspectele, se depun direct , se transmit prin scrisoare recomandată la sediul societății de transport sau pe adresa de mail: office@elitur-trans.ro, în termen de 5 zile (data poștei) de la data executării călătoriei.
  33. Reclamațiile trimise după acest termen nu se iau în considerare. Transportatorul va răspunde petentului în termen de 30 zile de la primirea reclamației.
  34. În caz de litigiu, călătorul nu poate invoca necunoașterea clauzelor contractului de transport (bilet de călătorie, condiții generale de transport).
  35. ELITUR TRANS, in calitate de transportator, nu isi asuma responsabilitatea in cazul in care pasagerii nu respecta prevederile din Conditiile Generale de Transport.
  36. ELITUR TRANS poate aduce modificari Termenilor si conditiilor , fara a anunta acest lucru anterior in continutul paginii web. Va rugam, deci, sa recititi Termenii si conditiile de fiecare data cand accesati sau utilizati aceasta pagina web.
  37. Utilizarea Site-ului de catre dumneavoastra, ulterior modificarii acestor Termeni si conditii, constituie acceptarea de catre dumneavoastra a Termenilor si conditiilor modificate. Aceste reguli sunt in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
  38. Incalcarea prevederilor acestui document constituie o violare a drepturilor ELITUR TRANS si poate atrage raspunderea civila, contraventionala sau dupa caz, penala a persoanei in culpa.
  39. Conflictele aparute in legatura cu termenii de utilizare ale paginii web vor fi supuse spre solutionarea instantelor judecatoresti.Aceasta pagina web contine link-uri catre diverse site-uri.
  40. Atunci cand accesati aceste site-uri, va aflati implicit in afara paginii web www.elitur-trans.ro si aveti obligatia de a respecta termenii si conditiile de utilizare ale noilor site-uri accesate.
Aveti nevoie de ajutor ?
Call Now Button